Jueves, 28 de junio de 2007
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Estrenando la secci?n de carteles de fiestas hoy anunciamos esta verbena que tendr? lugar en Bacoi ( Alfoz ) los d?as 13,14 y 15 de Agosto de 2007.

As? el programa de fiestas ser? el siguiente:

El d?a 13 de Agosto se servir? una gran chorizada y pancetada acompa?ada de una actuaci?n musical.

El d?a 14 de Agosto la sesi?n vermouth y la verbena correr? a cargo del grupo COSTAMAR

El d?a 15 de Agosto, d?as grande, tanto la sesi?n vermouth como la verbena la llevar? a cabo la legendaria y espectacular orquesta COMPOSTELA.


Gracias por la informaci?n a mi amigo Todeco, deseando por mi parte toda la suerte para esos d?as, esperando que todo salga como vosotros lo quereis. Un saludo y buena suerte.


A toda la gente, por segunda vez hago un llamamiento para que, si quieren anunciar sus fiestas aqu? manden su cartel a la direcci?n [email protected] que se pondr? con gusto en esta p?gina.

Un saludo y gracias por confiar en www.orquestas.tk como fuente de informaci?n.

Tags: festas bacoi alfoz

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Lunes, 25 de junio de 2007
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42 FESTIVAL DE M?SICA JOVEN DE ANDALUC?A
ALHAMA DE GRANADA - 3 y 4 de Agosto de 2007

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El Comit? del Festival de M?sica Joven de Andaluc?a de Alhama de Granada, convoca la 42 edici?n, que se celebrar? los d?as 3 y 4 de Agosto de 2007, con arreglo a las siguientes



BASES



1. Podr?n participar en el Festival todos aquellos int?rpretes o grupos cuya m?sica sea encuadrable en alguna de las siguientes categor?as establecidas:
1.1. POP en la que podr?n participar los grupos e int?rpretes de pop, as? como de las variantes de este g?nero procedentes de fusiones con otras m?sicas de origen ?tnico, incluidas las m?sicas latinas y afro americanas
1.2. FUSI?N.- en la que podr?n participar los grupos e int?rpretes de m?sica basada en el flamenco y la tradici?n andaluza, fusiones del flamenco con otras m?sicas y nuevas formas del mismo.
1. COMARCAL.- en la que podr?n participar los grupos e int?rpretes de grupos e interpretes que se presenten de la Comarca de Alhama, cuya m?sica sea encuadrable en los apartados 1.1 y 1.2. En su solicitud los interpretes o grupos de la Comarca de Alhama, deber?n especificar si optan solo y exclusivamente a la Categor?a Comarcal o si tambi?n desean participar en las de Pop ? Fusi?n.
Los participantes deber?n reunir las siguientes caracter?sticas:
a) No tener contrato discogr?fico en vigor o, si lo tuviesen, contar con autorizaci?n expresa de su casa discogr?fica aceptando estas bases.
b) Que al menos el 50% de los integrantes del grupo, o el artista si fuera solista, sean menores de 35 a?os.
c) Disponer de repertorio suficiente para dar un concierto de 40 minutos.
d) Los grupos participantes de la Comarca de Alhama, para poder ser considerados como tales deber?n de residir y/o ser naturales de los pueblos de la Comarca de Alhama al menos el 50 % de los integrantes del grupo.

2. Para participar en el Festival deber? enviarse una maqueta con, al menos, dos temas grabados. Los temas deber?n ser propios o arreglos personales sobre temas de otros autores, quedando expresamente desestimados aquellos temas que hayan sido premiados con anterioridad en otros cert?menes. En los temas se valorar? que sean cantados en espa?ol. Junto a la maqueta se enviar? el formulario de inscripci?n que estar? disponible en la secretar?a del festival y en las p?ginas web www.festival.alhamawifi.net, www.alhama.org y www.alhama.com , adem?s se enviar?n im?genes de alguna actuaci?n en directo, si fuese posible, y una foto del grupo o interprete. Tambi?n se acompa?ar&aacut e;n las letras de los temas incluidos en la maqueta.
La maqueta, el formulario de inscripci?n, las posibles im?genes y las letras de los temas incluidos en la maqueta, deber?n estar en poder de la organizaci?n antes del d?a 29 de Junio de 2007, en la siguiente direcci?n postal:


Comit? del Festival de M?sica Joven de Andaluc?a
Ayuntamiento de Alhama de Granada
Paseo Montes Jovellar, n? 10
18120- Alhama de Granada


Ser? posible enviar la informaci?n anteriormente rese?ada mediante correo electr?nico, con la m?sica en formato MP3, a la direcci?n: [email protected]

3. Los Premios establecidos son los siguientes:
3.1. Categor?a Fusi?n.. Bolsa de viaje de 500 ? a cada grupo participante
3.2. Categor?a Pop...... Bolsa de viaje de 500 ? a cada grupo participante
3.3. Ganadores..Bolsa de viaje de 500 ? al grupo ganador de cada categor?a (Pop y Fusi?n)
3.4. Categor?a Comarcal? Premio en met?lico de 600 ?.
3.5. Se editar? un disco, con los ganadores del Festival de Alhama, que ser? editado por el Ayuntamiento de Alhama de Granada
3.6. Los ganadores de las categor?as FUSI?N, y POP, actuaran como invitados en la siguiente edici?n del Festival con un cach? de 1.000 ? cada uno.
3.7. Todos los participantes, excepto los de la Categor?a Comarcal , cuentan con alojamiento por parte de la organizaci?n, el d?a o los d?as de actuaci?n de su grupo. Dichos d?as ser?n confirmados por la organizaci?n del Festival.
3.8. Los premios no pueden ser acumulativos.

4. Recibidas las solicitudes de participaci?n con el material adjunto, se reunir? el Jurado del Festival para seleccionar de entre los admitidos/as, un m?ximo de cuatro finalistas para cada una de las categor?as (POP y FUSION). El n?mero de participantes en la Categor?a Comarcal se determinar? en funci?n de las inscripciones realizadas en dicha categor?a.
El Jurado podr? designar un n?mero inferior de finalistas si considerase que no hay propuestas suficientes con la calidad requerida para ello, o bien podr? optar por ampliar el n?mero de finalistas seleccionados en una categor?a, si a una de las categor?as del Festival no se presentasen grupos o interpretes con la calidad exigible a los participantes del Festival de M?sica Joven de Andaluc?a. El Jurado har? p?blica su decisi?n antes del 4 de Julio y se la comunicar? directamente a los finalistas seleccionados.

5. El Jurado estar? integrado por:
? Un representante del Ayuntamiento de Alhama de Granada, que ser? el Presidente del Jurado.
? Un representante de la Comisi?n Organizadora del Festival.
? Un representante de Alhama comunicaci?n u otro medio participante.
? Un representante de la Junta de Andaluc?a
? Un representante de la Diputaci?n Provincial de Granada
? Actuar? como Secretario/a del Jurado una persona designada por el Ayuntamiento de Alhama de Granada.

6. Los finalistas seleccionados deber?n actuar en los d?as 3 de Agosto (Categor?a FUSI?N) y 4 de Agosto (Categor?a POP), dentro de los conciertos organizados a tal fin en Alhama de Granada, junto con artistas invitados. Una vez notificada su selecci?n y el d?a en que le corresponda actuar, deber?n enviar a la organizaci?n un raider de escenario y las necesidades de backline para su actuaci?n. La Organizaci?n se har? cargo de su alojamiento los d?as necesarios para su actuaci?n.

7. El Jurado designar? cada d?a un ganador de su categor?a. Adem?s designar? al ganador del Premio de la Categor?a Comarcal.

8. El Ayuntamiento de Alhama de Granada producir? un disco con los dos ganadores, cuyo t?tulo llevar? el nombre de la ciudad de Alhama, y que ser? comercializado a trav?s de los canales que aqu?l acuerde.

9 . La remisi?n de la solicitud de participaci?n supone la aceptaci?n de las presentes bases.
La Organizaci?n se reserva la facultad de interpretaci?n y el derecho de alteraci?n de las mismas si las circunstancias lo requieren.


LA COMISI?N ORGANIZADORA


Informaci?n completa del festival en www.alhama.org

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Viernes, 22 de junio de 2007
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Moitos de n?s faremos ma?? 23 de Xu?o a cacharela, comeremos sardi?as, e un sin fin de cousas para celebrar a noite de San Xo?n, pero en realidade a maior?a da xente desco?ece o porque desta celebraci?n, por iso, hoxe desde aqu? acercamos un texto explicativo de lendas e superstici?ns sobre esta noite m?xica, a noite de San Xo?n:

A noite de San Xo?n ? hoxe unha das festas m?is ricas en lendas, superstici?ns e costumes que acocha o noso folclore, a nosa cultura. Antes de ser cristian?zada, era unha relixi?n popular na que os esp?ritus do mal actuaban na escuridade con obxectivos mal?volos na percura dalgunha victima. Pretender sabe-la or?xe desta liturxia ser?a perderse nos estadios m?is ancestrais da vida mesma. Quiz?is poder?ase remontar ?s civilizaci?ns prehist?ricas e sobre todo dende que o home se decata do movemento de translaci?n ? redor do sol que anualmente recorre o noso planeta. Dita observaci?n puido ser consolidada cando a humanidade logrou "domesticar" o lume. 0 dia no que o sol atinxe o maior tempo de esplendor dase o 21 de xu?o , fen?meno natural co?ecido como "solsticio vernal ou de ver?n". A partir de ent?n, o tempo da claridade solar vai diminuindo paseni?amente ate o solsticio "hienal ou invernal" no d?a de San Silvestre. De seguido, a luz diurna vai "increscendo" ata repeti-lo ciclo .

O ANIMISMO.- De non perderse unha grande parte da tradici?n, os elementos esot?ricos utilizados para transmiti-las propiedades, atribuidas ?s esp?ritus desta relixi?n, ser?an imnumerables. De t?dolos xeitos, haber?a que agrupalos, ben por unha casu?stica com?n ou dentro dunha simbolox?a moi significativa. Destes, os princip?is ser?an:

A AUGA.- Elemento de gran limpeza que segundo o seu estado p?denos liberar das enfermidades cut?neas (orballos); dos malos esp?ritus (auga bendita), e incluso posue poderes fecundativos (auga mari?a). S? hai un tipo de auga refuxada e que o saber popular soubo refranar perfectamente ? dicir: "A chuva de San Xo?n, tolle o vi?o e non colle pan".

O LUME.- E outro dos elementos purificadores que queima as impurezas e as malas herbas. 0 resplandor das labaradas no seo da noite, descobre os dia?os ocultos na escuridade. A calor desprendida das lumaradas semella recualos ate facelos fuxir.

AS HERBAS.- Popularmente ben co?ecidas polas s?as propiedades curativas, medici?ais, purgativas e mesmamente perigosas. A ciencia popular soubo identificar moi ben aquelas nas que as divin?dades transmit?an os atributos milagreiros, otorg?ndolle a cada pranta ou herba unha finalidade concreta e diferente. Hoxe as investigaci?ns no laboratorio relegaron o uso das prantas ? consumo de productos diet?cticos; pero ser? a propia investigaci?n quen lograr?, nun futuro non moi lonxano, o verdadeiro valor cent?fico e medicinal das mesmas.

OS PENEDOS, ENCRUCILLADAS, LAGOAS, CASTROS E OUTEIROS.- Non son m?is que lugares de culto, que a cristianizaci?n transformou en altares e cruceiros. Nestes s?tios man?fest?banse fisicamente os mutados en fadas, bruxas, dia?os, cobras, santa compaha etc. etc. Aparecian en d?as tan s?nalados como o San Xo?n ou Noiteboa para face-los conxuros e feitizos. 0 mortal que conseguira miralos arrisc?base a todo. Desde enriquecerse, na maioria dos casos, de acadar co desfeitizo, ata desaparecer ou morrer se non o lograba.

A ETNOGRAFIA LOCAL. 0 desco?ecemento, nas culturas pasadas, da mec?nica do sistema solar, fixo imaxinar unha mitolox?a "an?mica" para propio convencemento. Nela, as divinidades expresaban a s?a vontade por medo de seres e accidentes xeogr?ficos, tales como animais,fontes, lagoas, ?rbores, penedos, outeiros etc. Restos desa creaci?n animada ainda peduran entre n?s e p?dense atopar nas festas, superstici?ns, lendas, contos e dem?is folclore. Sen embargo, estes vestixios perderon toda a connotaci?n ancestral, e os m?xicos poderes de fecundaci?n, sexuais, curativos e espirituais fican relegados a escasos sectores do pobo. Moa?a conta cunha riqueza de lendas que falan de mouras, vellas ou fadas que saen na noite de San Xo?n ?s beiras das pozas e rios. Pousan enriba dos penedos ou perto das ermidas. Mentres esperan a algu?n que poda desencantalas alisan os longos cabelos dourados cun pente de ouro. Estes m?ticos persoaxes adoitaban relucir mantas cheas de ouro, moedas e xoias ben espalladas a fin de seren asolladas coa chegada do mencer. Hai etn?grafos que coidan ver nestas lendas certos atributos relacionados coa inmortalidade ou mesmamente coa resurreci?n. Lendas con estas propiedades t??ense recollido nos lugares de A Meixoada, Os Remedios, Caiagua, Poza da Moura, Gag?n e Paralaia. Hai outras que falan de desfeitizos : aquel que lograra desencantar a unha moura xeralmente ser?a gratificado con importantes cantidades de ouro. Estas connotaci?ns de deusa "Fortuna" pod?an aparecer en diferentes formas, tales como: Coller a gali?a dos pitos de ouro, en Couso (Meira); atopar o tesouro que gardaban as fadas na Torre de Meira ; ou mirar un pi?eiro convertido en ouro no Torreiro de Brouil?n. Am?is destes legados orais, cabe suli?ar un referenciad? no monte de Os Remedios que est? directamente vencellado ? noite que nos ocupa, e di as?:

"Cando aparece a cobra na noite de San Xo?n, deseguido saen as bruxas que brincan ? redor da ermida, para desaparecer coa chegada do mencer".

Evid?nciase neste relato todo un aquelarre coa ?nica variante de sustitui-lo macho cabr?n pola cobra. Lembrar que a serpe ? un animal tel?rico, enteiramente ligado ? muller e todo o feminino: sensualidade, fertilidade etc. Goza da peculiar dualidade de poder ser un becho tanto beneficioso como perigoso.

CARREXA-LA BROZA.- A preparaci?n da fogueira faise con antelaci?n de varios d?as e ?s veces ata un mes. Realmente a animosidade empeza cos primeiros dias calurosos do maio "tolo" e ? cando os m?is cativos desprazanse ?s montes, carreiros, tomadas, beiradas e testeiras das veigas. Van provistos de cordas, fouces, gallas e outros ?teis para roza-las silveiras,toxos, herbas e, cortar le?a de ponlas e arbustos. A broza amont?ase enriba dos ramalios de casti?eiros, alcolitos ou xestas previamente cortadas. Cando se xunta un bo feixe, parte dos rapaces e rapazas fan a viaxe acarrexando a broza ? lugar onde se far? a fogueira. Mentres uns portaban por adiante facendo firme nas cordas e troncos outros, coas gallas, axudaban por atr?s. M?is que empurrar, imped?an que a maleza se ciscara. En certos lugares de Meira, chegou a darse a peculiaridade de preferir transporta-la le?a en chalanas desde o Cocho, antes de rozalas nas Rai?as, por medo ?s gardi?ns. A medida que se achegaban as v?speras, entraban en xogo a mocedade e mailos maiores. A estas alturas a broza acumulada requeria unha vixianza estricta por temor a que os rivais doutras fogueiras lle prenderan lume antes do dia sinalado. Sen d?bida era unha reminiscencia das rivalidades tribais. !E probe daquel que cacharan intentando prenderlle lume!. ?Menuda tunda levaba!

A FOGUEIRA.- A fogueira de San Xo?n, e por extensi?n a de San Pedro, costume esta ?ltima c?seque extinguida, simbolizan o astro solar. Os curros de nonos e nonas cantando e choutando ? seu redor, semellan unha inmolaci?n. En Moa?a o ?ltimo d?a era obrigatorio carrexar loureiro para enterralo, afincalo e ir estrib?ndolle a broza por todas partes . Logo de quedar firme pendur?banselle cartuchos de papel cheos de xofre. A hora de prenderlle lume era todo un ritual. Nunha pequena fogueira a parte conc?ntranse t?dolos rapaces que traballaron. Dictan normas xerarquizadas chegando incluso a acaloradas discusi?ns para elixir o "xefe" . Unhas veces era escollido por m?ritos de participaci?n, e as m?is porque era un verdadeiro l?der. Chegado o momento prend?an os fachos e o "xefe" era o primeiro en lle plantar, logo, o resto da rapazada secundao respectando a escala xer?rquica e outras veces fac?anno de forma desordeada. Cando o lume toma corpo os loureiros comezan a fumegar e a soar no ar un agradable e continuo desacorde de estralazos, como se procuraran facer fuxi-los seres agoreiros. As labaradas alcanzan e queiman os cartuchos de xofre deixando cair raioli?as de m?ltiples cores.!Qu? espect?culo!. Nenos e nenas, mozos e mozas, cantaban e brincaban o redor b?bedos pola delicia do resplandor da fogueira e desafiando a calor que dela se despedia, e que fai recuar aos maiores. Hab?a quen se sentaba a car?n da fogueira para formular un desexo. A medida que o lume da cacharela vai minguando, av?vase con broza da reservada. No caso de ser moita, sempre se deixaba algunha para a de San Pedro. Actualmente o loureiro ? sustituido por un pau alto ? que se lle pendura un moneco e vaise a pedir polas casas le?a, m?veis vellos, caixas de frutas e cartos para gasolina e petardos. A madeira recollida ap??ase ? pau como si fora un palleiro. Xa esmorecida a fogueira, os valentes tentaban cruza-los braseiros en carreiras, chimpos, ou utilizando os taboleiros para non qeimarse. Antigamente fac?ase o mesmo, pero co prop?sito de cura-las aireadas, fuxi-las bruxas, saca-lo dia?o do corpo, curar mal de ollo e como se dic?a

"S?lvame lume de San xoan, para que non me trabe cadela nin can".

Tam?n hab?a quen queimaba unha peza de roupa persoal para evitar que non fora pose?da pola bruxas. Hoxe, o salta-lo braseiro non deixa de ser un acto de valentia e temeridade. Xeralmente estas normas estaban arraigadas en expresi?ns espirituais e curativas. Tampouco ? descartable darlle alg?n contido gastr?nomico. Non se esquenza que estamos na ?poca da recolleita da pataca e hab?a quen as botaba, sen pelar, nun recuncho da fogueira. Sen deixarse queimar, os cachelos com?anse quentes. E tampouco debe esquecerse o refr?n popular que di "Polo San Xo?n a sardi?a pinga no pan", de millo por suposto, e se ?an acompa?adas dunhas fechas do vi?oo de a rente a parede, !mellor que mellor.! Logo os cantos, bailes, pandeiretas, gaitas e acorde?ns. A festa estaba servida. Agora estendeuse o senso gastron?mico e ? f?cil contemplar ?s veci?os asar mexil?ns, chinchos, sardi?as, chourizos, e inclusive facer unha churrascada. Para rematar unha queimda.

AS BROMAS.- A medida que a fogueira se vai extinguindo, a mocedade forma pandillas que saen a "atracar as calles, para que non pase naide". Recorren barrios e parroquias entre cantos e berros acompa?ados polo ruido de tarteiras vellas e outros cacharros. 0 propio da noite era "andar ?s cancelas". Pero tampouco quedaban atr?s os carros, xugos, chalanas, arados, e mesmamente se met?an co gando recollido na corte. Pola ma?a seguinte era doado ir ? adro da parroquia a busca-la cancela que faltaba do seu sitio. Non obstante, hab?a gracias con m?is retranca e de morbo sospeitoso, que en nada lle gostaban a aqueles veci?os que entre s? non se levaban ben. Pois xa ten acontecido en Meira de lle troca-los burros das cortes durante a noite. ?Qu?n non ten mirado no r?os de Meira, Puntill?n ou Fontec?n as chalanas atravesadas para non deixar lavar, atravesar paus nas carreteras, nos cami?os. Os portal?ns do Portal do Almac?n aparec?an case t?dolos anos no r?o da Martinga, cambiar as placas do veterinario polas dos m?dicos e practicantes, colocar carteis con t?tulos de pel?culas alusivas a persoaxes populares ou a entidades locais, cagarlle nos cachos das mozas, petar nas portas, intercambia- los portais dos noivos que ?an casar, esconde-las macetas, ir ? froita madura deste tempo como as ameixas, n?speros e peras de San Xoan, e un sinfin de falcatruadas m?is. Esa noite todo estaba perdoado e isto xa ven de moi atr?s, pois consideran os etn?grafos que se fac?a como un ritual dos ataques do mal para fomentar o caos e o desorde. Hoxe en d?a, hai bromas que se escapan do senso l?dico e humor?stico e t?rnanse en gamberradas de mal gusto, perigosas e costosas que poden provocar accidentes, incendios e ata causar mortes a animais maltratados. Quizais falle algo de imaxinaci?n como cando amarraban un burro ? cadea do campanario e lle pu?an as hortalizas fora do seu alcance para que ? intentar comelas fixera repica-las camp?s durante toda a noite.

OS BA?OS.- Farto ? sabido da importancia da auga no aseo e limpeza persoal, como xa quedou refrexado no capitulo do animismo. Pois ben, nesta l?a nova estaban moi difundidos os ba?os a partir das doce da noite na auga do mar que, adem?is de "purgar", ten propiedades preventivas (rica en iodo) e est? impregnada por un senso libidoso de especial influencia nas parellas de noivos, quenes, ceremoniosamente, acochaban o seu an?nimo amor?o na escuridade nocturnal coa complicidade do leve luar. Non ? descartable que os v?nculos sexuais incidiran na crencia de que certas ondas do mar te?an propiedades fecundativas. Outro dos m?todos moa?eses para cumplir un desexo era saltar doce maretas ?s doce da noite. Costume moi respetada polas mulleres est?riles. Por outra parte, t??ense recollido testemu?as referidas a mulleres que para purificar o sangue tir?banse ispidas, a volear, sobre comareiros humedecidos polo rocio da noite. Hai crencias de que o orballo sanxoaneiro serve para preservar da polilia a roupa de inverno, sempre que se pasara previamente polas herbas h?midas.

AS HERBAS E OS CACHOS. As tradici?ns populares non asumidas polo cristianismo foron combatidas por Marti?o Dumiense, obispo de Braga no s. VI, m?is non puido impedir que herd?ramos costumes como a de ir a por auga emanada de sete fontes para face-lo cacho. 0 cacho consiste en recolier herbas e plantas de eficacia medici?al e arom?ticas, o seu agradable cheiro e repudiado polos esp?ritus mal?ficos. A tradici?n oral insiste en que o cacho sirve para quitarnos o demo do corpo, alonxa as bruxas e cura a envexa. Hai varias clases de herbas que se utilizan para isto, sendo as m?is reco?ecidas as seguintes: Tromentelo, folla de cana, choupo (ollo de prata), ruda, herba luisa, manzanilla, ortel?n, mildrastes, fiunchos (anises), herba de san Xo?n, espadaina, puenso, herba lemona, lirio, romeo, ourego, loureiro, allo, rosas, follas de nogueira con tres noces, fento rizado (peineta), herba do Carme, silveira, folla de figueira, folla de olmo, folla de laranxeira, malva-rosa, hortensia,folla de vi?a blanca e outras. Seleccionadas as herbas, am?rranse nun feixe ou mollo e col?canse nunha tina, caldeiro ou palangana cheas de auga. D?ixanse fora pola noite, segundo crencias cristianas, para que San Xo?n os bendiga, pero iso non ? ?bice para colocar uns cardos ou silveiras enriba do cacho e as? evitar que o demo cague nel. Tam?n hai quen lle votaba chavos. Na parroquia de Domaio tam?n se pu?an nas fiestras, portas, tellados e chimeneas para impedi-la entrada das bruxas. Tradici?ns parecidas falan de colocar toxos nas portas, cruces de madeira ou pintadas de negro para rexeita-la Santa Compa?a. ? erguerse pda ma??, s?case un pouco de auga verde e de bo cheiro. L?vase a cara, p?s ou todo corpo, purificando a pel, e a veces protexe das enfermidades pulmonares. A herba s?case durante varios dias ? sol para ser utilizada logo en m?ltiples remedios caseiros. Deses remedios seleccionamos a seguinte mostra ilustrativa: A ruda, herba luisa e manzanilla, contra os dores de barriga. A hortel?n e mildrastes contra os picores das estrugas. As follas de nogueira con tres noces, cura as chagas do corpo. 0 romeo cocido con vi?o curaba as dores de gorxa, barriga e tam?n as dores do gando, e sin o vi?o era boa para o reuma, nervos e resfriados. Loureiro e allo tr?llanse para limpa-las aireadas e contra o reuma. Contra as aireadas tam?n se usaba o fume das hebas do cacho. A herba de San Xo?n limpa a cara de grans. 0 tromentelo era bo ant?doto para evitar a ca?da do pelo. Respecto a esta ?ltima, recolleuse na parroquia de Domaio a seguinte estrofa: "Dime rapaza bonita ?Con que te lavas o pelo? Cunhas herbas do monte Qu? f?o chaman tromentelo!.

DITOS E REFRANS. Son frases feitas, en prosa ou verso, baseadas na observaci?n dos fen?menos naturais e que a sabidur?a humana proverbia, dun xeito categ?rico a filosofia popular. Os principais refr?ns sanxoaneiros recollidos din:

En san Xo?n, as bruxas fuxir?n. -

S?lvame lume de san Xo?n, para que non me trabe, nin cadela nin can. -

Na fogueira de San Xo?n, todos caen ? chan. -

A noite de san Xo?n, pasaralo ben, e o d?a seguinte, mal. -

Na noite de san Xo?n, non te deites ata a ma??. -

No san Xo?n, na palangana cagar?n.

Se queres roubar un portal polo san Xo?n, come moito e sobre todo pan.

Na noite de san Xo?n rapaz, rouba portais si eres capaz.

En san Xo?n, cardos dan.
No san Xo?n, peras na man.
No san Xo?n, as peras caen ? chan.
A auga de san Xo?n, tolle o vi?o e non da pan.
No san Xo?n, fouci?a na man.
Os allos postos no san Xo?n, son dentes de can. Cebolas en san Xo?n, cagallas de can.
Na noite de san Xo?n, bebe vi?o e come pan.
Polo san Xo?n, a sardi?a pinga no pan.
0 coe?o polo san Xo?n, e o pavo polo Nadal.
Quen auna (xexuna) polo san Xo?n, ? tolo ou non ten pan.
Ma??s de san Xo?n unhas corren e outras van.
En maio, d?itome e caio. En san Xo?n, d?itome no chan.
Na noite de san Xo?n, fai o que todos fan.
Polo san Xo?n, as nove co d?a dar?n.
Polo san Xo?n, a vella preguntar?, cando vir? o ver?n.
0 dia de san Xo?n, ? o d?a m?is longo do ver?n. Polo san Xo?n, calquera burro ga?a o pan.

Tags: festas, San XOán

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Si tienes inter?s en mostrar tus fiestas mediante el cartel de las mismas a todos los visitantes de esta web para as? intentar promocianarla y conseguir que mas personas vayan a dicha verbena, este es tu sitio y tu oportunidad.


Desde hoy, abro una nueva secci?n en la que todos los que quieran pueden enviar sus carteles de fiesta a siguiente correo [email protected], y despues de recibirlos ser?n colocados mediante un articulo en la portada de la p?gina haciendo que este cartel sea visto por todos los visitantes de la web.

ANIMATE, no te arrepentir?s!

Tags: carteles fiestas

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Mi?rcoles, 20 de junio de 2007
Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Os presento al grupo de musical Armonia de La Coru?a. Un grupo musical con un repertorio de baile supermarchoso, interpretado a cuatro voces, con una trepidante coreograf?a.Amenizan todo tipo de eventos, tales como: verbenas, romer?as, congresos, convenciones, bodas, eventos de empresa, cenas baile,etc.Tienen su propia p?gina web Pulsa aqu? En la temporada de invierno, trabajan en la modalidad de trio para las celebraciones. Para este tipo tambien tienen p?gina web pulsa aqu?. . Si est?s realmente interesado en contar con sus servicios o quieres saber m?s de esta formaci?n poseen otra p?gina http://www.trioarmonia.info/ en la que podr? conseguir todo tipo de informaci?n e incluso descargas musicales de la formaci?n. Y si prefieren realizar el contacto mediante otros medios aqu? les facilito los tel?fonos de su grupo: 981904198 - 630707446 (Pregunta por Camilo). Gracias por visitar esta secci?n. Un saludo.

Tags: grupo Armonia82

Publicado por albertosantos @ 1:29  | Noticias
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Image Hosted by ImageShack.us A partir del d?a 20 de Junio de 2007, se actualizaron la base de datos referente a los enlaces, por lo que se han puesto 50 enlaces en el inicio ( m?s no se puede) todos ellos con marcador estad?stico en 0. Al cabo de un tiempo, volver? a poner las estad?sticas de las visitas de cada una que est? configurada en la p?gina de inicio. En art?culos posteriores intentar? poner todos los enlaces activos de orquestas del momento, ya que como dije, en la p?gina de inicio solo me entran 50. Lo que si quiero que quede claro es que los enlaces de los art?culos no contar?n en las estad?sticas. Un saludo y gracias por visitar www.orquestas.tk

Tags: enlaces

Publicado por albertosantos @ 1:08  | ENLACES WEBS
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Viernes, 15 de junio de 2007
A petici?n de N-u-b-e-c, pongo estos v?deos en la p?gina. Gracias a ti por ser fiel a esta p?gina. Un saludo y un abrazo a todos!

Tags: video, orquesta, gran, parada

Publicado por albertosantos @ 20:50
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Martes, 05 de junio de 2007
Image Hosted by ImageShack.us De acordo co programa " Vai de cami?o " que organiza o Xacobeo, o d?a 9 de Xu?o de 2007 foi elexido o lugar de Ribasar como o sitio idoneo para facer un dos m?is de 100 espectaculos que se van facer en distintas vilas de Galiza. Esperovos ver a todos por ali. Un saudo. para ver todas as festas que se van realizar e toda-la informaci?n posible visitar http://www.xacobeo.es

Tags: ribasar festas

Publicado por albertosantos @ 23:00  | Noticias
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S?bado, 02 de junio de 2007
Image Hosted by ImageShack.us Debido a que muchos de los enlaces que hay en la p?gina est?n sin funcionar, he decidido cambiarlos para los que actualmente est?n activos, por lo que antes de realizar esta tarea voy a poner las estad?sticas de las visitas que recibi? cada orquesta, viendo as? el inter?s del p?blico por dichas agrupaciones. En la lista primero va el nombre de la orquesta seguido del numero de visitas que recibi?, en orden: 1.Panorama 11712 2.Olympus 8907 3.Paris de Noia 8094 4.Philadelphia 7398 5.Los Sat?lites 5165 6.Armonia Show 5049 7.Ismael 4662 8.Charlestong Big Band 4392 9.Marbella 3798 10.Ritmo Joven 3618 11.Jerusal?n 3475 12.Suavecito 3263 13.Colores 3245 14.Abanico 3019 15.Tango 3014 16.Acordes 2974 17.Salsa Rosa 2783 18.Son Tv 2724 19.La Oca 2588 20.Galilea 2576 21.Panam? 2547 22.Costa Dorada 2513 23.Marimba 2442 24.Grupo D?MODa 2408 25.Grupo Am?rica S.L 2371 26.Solara 2272 27.Grupo Chaston 2251 28.Los Cunter?s 2244 29.America 2215 30.Masterband 2199 31.Bruma 2153 32.Lim?n 2029 33.Ledicia 2092 34.Nova Palma 1927 35.Almirantes 1862 36.Alma Latina 1797 37.Impacto 1767 38.Almirantes 1759 39.Supernova 1729 40.Fortaleza Life 1625 41.Sinton?a de Coru?a 1593 42.Imperial 1550 43.Fin de Siglo 1530 44.Super?t 1409 45.Jocker 1348 46.Isla 1339 Creo que con estos datos podemos sacar la conclusi?n de cuales son las orquestas que m?s inter?s generan para el p?blico en general.

Publicado por albertosantos @ 23:53  | Noticias
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Image Hosted by ImageShack.us Ya est?n disponibles en el foropulsa aqu? para entrar directamente las fechas de junio ordenadas por orquestas, por lugares, y por conciertos de cantantes y grupos famosos que van a actuar este mes de Junio en Galicia. ?l ?ltimo apartado es una novedad. Espero que les guste. Un saludo y gracias por visitar www.orquestas.tk

Tags: fechas, junio

Publicado por albertosantos @ 12:16  | Noticias
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